Αυτό το καλοκαίρι, με την ευκαιρία της πρώτης Έκθεσης Σκαφών της Βενετίας, η Transfluid μαζί με την Bimotor (έμπορος FPT για την περιοχή της Βόρειας Αδριατικής) παρέδωσαν το πρώτο υβριδικό θαλάσσιο ταξί του δημοτικού στόλου στον δήμαρχο της Βενετίας Luigi Brugnaro.

Το αναβαθμισμένο σκάφος εισήχθη επίσημα σε δοκιμαστική περίοδο στη λιμνοθάλασσα της Βενετίας, παρουσία του δημάρχου μαζί με τους κους Ugo Pavesi της Transfluid και τον Filippo Brunero της Bimotor.

Αυτό το ταξί είναι ένα τυπικό βενετσιάνικο ξύλινο σκάφος που τροφοδοτείται από ένα μόνο πετρελαιοκίνητο κινητήρα FPT S30 μέσω συστήματος εσω-εξωλέμβιας πρόωσης ικανό να παράγει μέχρι 170 kW στις 4.000 σ.α.λ. Το σκάφος συμμορφώνεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών.
Το υβριδικό σύστημα Transfluid, σχεδιασμένο για μηδενικές εκπομπές, είναι ένα HM560-12 βασισμένο σε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 12kW, ο οποίος εγκαθίσταται στο τοπικό ναυπηγείο Chia και τροφοδοτείται από συστοιχία μπαταριών περίπου 10 kWh.

Η μονάδα εγκαταστάθηκε μεταξύ του πετρελαιοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, με τον ηλεκτρικό κινητήρα, που παράγεται επίσης από την Transfluid, τοποθετημένο παράλληλα στη γραμμή του άξονα μετάδοσης.Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια συστοιχία μπαταριών λιθίου υψηλής απόδοσης (LiFePO4), ικανή να τροφοδοτεί ολόκληρο το σύστημα σε κατάσταση μηδενικών εκπομπών κι έτσι να είναι εντελώς αθόρυβη η μετακίνηση.

Σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία, το σκάφος μπορεί να κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες και είναι ιδανικό για πλεύση μέσα στα βενετσιάνικα κανάλια. Στην παραδοσιακή λειτουργία diesel, η ισχύς που παρέχεται από τον ηλεκτρικό κινητήρα μπορεί να προστεθεί στην ισχύ που παρέχεται από τον κινητήρα ντίζελ, δίδοντας μεγαλύτερη πρόωση κατά την επιτάχυνση για να φτάσει σε μια τελική ταχύτητα των 10 κόμβων. Τέλος, οι μπαταρίες μπορούν επίσης να φορτιστούν κατά τη διάρκεια της πλοήγησης σε κατάσταση λειτουργίας diesel.
Όλα τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από τη Transfluid, η οποία έχει ήδη εγκαταστήσει με επιτυχία το σύστημα αυτό σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες τόσο σε σκάφη εργασίας όσο και σε σκάφη αναψυχής. Η σειρά των υβριδικών συστημάτων Transfluid έχει πρόσφατα λάβει έγκριση τύπου DNV-GL.