be404b83-4e0b-4535-b675-53fed786417f-300x200.jpg

Transluid SpA, η βιομηχανική λογική στα ηλεκτρικά σκάφη

στην Ιταλία που κάνουν ενδιαφέροντες μετατροπές με ηλεκτροκινητήρες. Αλλά υπάρχει και η Transfluid SpA, 60 χρόνια στην πλευρά των συστημάτων μετάδοσης, απο τα οποία τα τελευταία 5 σκέφτηκαν και στη συνέχεια δημιούργησαν μια γραμμή αφιερωμένη στους ηλεκτροκινητήρες. Μιλάμε για μια εταιρεία που έχει κύκλο εργασιών 20 εκατομμυρίων ευρώ, απασχολεί 120 άτομα και έχει 5 υποκαταστήματα στον κόσμο: την Κίνα, τη Ρωσία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ελλάδα.

Η Transfluid δεν παράγει κινητήρες για ιδιώτες. Προτείνει λύσεις για την εγκατάσταση, οι οποίες απαιτούν την παρέμβαση των επαγγελματιών ενός εργοταξίου ή ενός εργαστηρίου.Βιομηχανικά συστήματα, ακόμη και πέρα ​​από τον ναυτικό τομέα, όπως τα κιβώτια 4 σχέσεων ταχύτητας που διαχειρίζονται 4 MegaWatt το καθένα σε εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας στη Ρωσία ή 130 πορθμεία στη Σουηδία που χρησιμοποιούν υδραυλικές συνδέσεις κατασκευασμένες στο Gallarate.

Ο υπεύθυνος Gianluigi Taroni απαντάbe404b83-4e0b-4535-b675-53fed786417f-300x200.jpg

Σημαντικός αριθμός εταιρειών και στοιχεία που παρουσιάζει ο διευθυντής πωλήσεων Gianluigi Taroni στο VaiElettrico της τεχνικής και εμπορικής ανάπτυξης των συστημάτων της Transfluid. «Έχουμε ένα πολύ ευρύ δείγμα προϊόντων, μπορώ να φέρω αμέτρητα παραδείγματα: έχουμε παράσχει κιβώτια ταχυτήτων για φορτηγά που εργάζονται σε ορυχεία, εργαζόμαστε επίσης σε λύσεις για τον αγροτικό τομέα. Δημιουργούμε συστήματα βιομηχανικού επιπέδου που έχουν ευρεία προσαρμοστικότητα, σημαντική αντοχή και πολύ μεγάλο πεδίο χρήσης».

Στο Gallarate επικεντρώνονται στη ναυσιπλοΐα, αλλά δεν μπορεί να μην αναφερθεί η δουλειά τους στα αεροδρόμια : «Πολύ σύντομα θα συμβεί να κινούνται όλα τα μέσα με ηλεκτρική ενέργεια, εδώ οι μετασχηματισμοί είναι πολύ γρηγορότεροι. Συμμετείχαμε στην κατασκευή ηλεκτρικών κυλιόμενων σκαλών από έναν Άγγλο κατασκευαστή που εγκαθίστανται στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι». Ας επιστρέψουμε όμως στον ναυτικό κόσμο, αναφέροντας τον Taroni με ένα βιομηχανικό βραβείο: “Η PLA ( Port London Authority ) σε πρόσκληση υποβολής προσφορών δηλώνει επίσημα πλέον ότι το σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των πλοίων πιλότων θα είναι της Transfluid”.

Το ηλεκτρικό μοτέρ που επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα

Τις τελευταίες μέρες ο Ταρόνι συμμετείχε στο συνέδριο Assonautica στη Βενετία, πόλη που χάρη στη διαμόρφωσή της μπορεί να γίνει εργαστήριο παγκόσμιας κλάσης, όπου παρουσίασε το σύστημα Transfluid σε φορείς από διάφορες χώρες του κόσμου, αλλά και στους Λιμενικές Αρχές για περιπολικά σκάφη και κυρίως έδωσε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση των ηλεκτρικών σκαφών.

«Εργαστήκαμε σε ένα Mototopo (ειδος σκάφους) με έναν υδραυλικό γερανόHybrid-boat-in-Amsterdam-300x225.jpg που ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα. Ταξιδεύει καθημερινά από το Mestre στη Βενετία με ντίζελ, στη συνέχεια στην πόλη κινείται πλήρως ηλεκτρικά , κάνει αρκετές στάσεις για να εκφορτώσει τα προϊόντα και ποτέ δεν γυρίζει στο ντίζελ . Εργάζεται για έξι ώρες με πλήρη ηλεκτρική ενέργεια και στη συνέχεια επιστρέφει στο Mestre και αρχίζει να φορτίζει τις μπαταρίες του. Αυτή η μέθοδος χρήσης εξοικονομεί 50% του κόστους ντίζελ. Αρχικά χρειαζόντουσαν 8 ώρες με κινητήρα ντίζελ, τώρα 2. Η ευκολία έρχεται και από τη διάρκεια: ένας κινητήρας ντίζελ – χρησιμοποιείται επαγγελματικά – έχει μια μέση διάρκεια ζωής 5-6000 ώρες , κάθε 5 χρόνια σχεδόν αλλάζει, με το υβριδικό σύστημα πετύχαμε διπλασιασμό της λειτουργίας του».

Ένας προβληματισμός που οδηγεί σε μια πιο ολοκληρωμένη συλλογιστική σχετικά με το κόστος και την τιμή των ηλεκτρικών κινητήρων που “επηρεάζουν και λιγότερο από το 10% , αλλά παρουσιάζουν τα πλεονεκτήματα που αναφέρθηκαν προηγουμένως”. Και στην περίπτωση της Βενετίας, τα οφέλη της «μη ακρόασης θορύβων στα κανάλια, των σκαφών χωρίς εκπομπές αερίων ρύπων και όλων των ηλεκτρικών πλεονεκτημάτων καθώς και ενός ουσιαστικού ελέγχου της ταχύτητας». Ένα όνειρο .

Κινητήρες για σκάφη της BAVARIA YACHTS

Η Transfluid ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια, με τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο Ugo Pavesi , να επικεντρώνεται στη ναυσιπλοΐα. «Η βασική ιδέα ήταν να εξακριβωθεί η ύπαρξη νέων πεδίων μελλοντικής ανάπτυξης. Μην οικοδομήσετε κάτι καινούργιο, αλλά βρείτε μια νέα λύση που βασίζεται στην εμπειρία που αποκτήθηκε. Ξεκινώντας από την υπάρχουσα. Αλλά τι μπορεί να δεχθεί η αγορά; Αυτή είναι η ερώτηση. Ξεκινήσαμε με μια μονάδα, αλλά χρειαζόμασταν μια ενοποίηση που δεν είναι εύκολο να βρεθεί στην αγορά και ενσωματώσαμε το σύστημα σε μια γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων με μόνιμους μαγνήτες που είναι οι πλέον κατάλληλοι για πρόωση. Υπογράψαμε συμφωνία με έναν Ιταλό κατασκευαστή μπαταριών και δημιουργήσαμε ένα κιτ έτοιμο για εγκατάσταση ».

Bavaria-768x515.jpg

Η επιτυχία παρατηρείται επίσης στις συνεργασίες και τις συνέργιες. Ξεκινώντας με ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα: BAVARIA YACHTS. «Κάθε προτεινόμενο μοντέλο έχει επίσης την υβριδική επιλογή που παράγουμε παρέχοντας τον κινητήρα που εγκαθιστούν στη γραμμή παραγωγής . Οι μονάδες μας μπορούν να εγκατασταθούν σε όλες τις μάρκες, που κυμαίνονται από 8 έως 200 kw ». Η ζήτηση είναι πρωτίστως για τους υβριδικούς κινητήρες να μπορούν να πλεύσουν σε μεγάλες αποστάσεις, αλλά το πλήρες ηλεκτρικό δεν λείπει: «Όπως τα έξι ηλεκτρικά σκάφη που παραδίδονται τώρα στην Πράγα».

Ένα Ηλεκτρικό μέλλον χάρη στα πρότυπαEM_300x300.png

Το ηλεκτρικό μέλλον που βλέπει η Transfluid; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών σκαφών; Υπάρχουν τρεις πτυχές: ο συναισθηματικός από αυτούς που έχουν μια οικολογική ψυχή, των θαλάσσιων περιοχών που προστατεύονται και εκείνες που προστατεύονται από τον περιορισμό της κυκλοφορίας στους παραδοσιακούς κινητήρες κι εκείνη της προστασίας των περιοχών των λιμένων όπου θα απαγορεύεται η χρήση του ντίζελ σε προσεγγίσεις. Προς το παρόν αρχίζει στην Καλιφόρνια, στη Βόρεια Θάλασσα και στη Μάγχη». Η επανάσταση κινητικότητας χρειάζεται νέο κώδικα πλοήγησης.