Το επιβατικό πλοίο που τροφοδοτείται από το παράλληλο υβριδικό σύστημα της Transfluid, μήκους 28 μέτρων και πλάτους 5 μέτρων, μπορεί να μεταφέρει 100 επιβάτες και λειτουργεί από 5 χρόνια στον ποταμό Oise, βόρεια του Παρισιού. Η ιδέα του τελικού χρήστη ήταν να δώσει στους επιβάτες έναν νέο τρόπο ναυσιπλοΐας κα ιταξιδιού, συνδυάζοντας την άνεση και την προστασία του περιβάλλοντος.
Το σκάφος είναι σε θέση να πλοηγηθεί σιωπηλά σε ηλεκτρική λειτουργία και αν χρειαστεί ή επιτρέπεται, σε λειτουργία Diesel. Είναι ένα πραγματικό επιπλέον σύστημα πρόωσης, το οποίο είναι ιδανικό για ασφάλεια, έχοντας δύο παράλληλες πηγές ισχύος, δίνει διπλάσια ακτίνα δράσης από το εύρος που είχε μόνο με το Ντίζελ ή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Όταν ταξιδεύει σε λειτουργία Diesel, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί, επεκτείνοντας έτσι την εμβέλεια στην πλεύση με ηλεκτρική λειτουργία.
Η επιτυχία αυτή μας επιτρέπει να εξετάσουμε θετικά το μέλλον, όσον αφορά την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων πρόωσης και τις απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς, η οποία είναι όλο και περισσότερο συνειδητή για φιλικές προς το περιβάλλον και άνετες λύσεις.
Το υβριδικό σύστημα της Transfluid, το οποίο είναι εγκατεστημένο σε αυτό το συγκεκριμένο σκάφος, είναι το HM2000-75, με ηλεκτροκινητήρα ονομαστικής ισχύος 75 kW, τροφοδοτούμενο από τράπεζα μπαταριών 300 Vdc. Ο οδηγός αμφίδρομης συχνότητας επιτρέπει τη χρήση της ηλεκτρικής μηχανής τόσο ως κινητήρα όσο και ως γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα Revermatic της Translfuid είναι τοποθετημένο στο υβριδικό σύστημα και αυτό, μαζί με την τεχνολογία μετατόπισης ισχύος, κάνει την εγκατάσταση ακόμα πιο ομαλή.