HTM700

Το υβριδικό θαλάσσιο σύστημα, TRANSFLUID HTM700, αποτελείται από τα ακόλουθα προϊόντα της εταιρείας:

Σύστημα συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων SAE, για τη σύνδεση και αποσύνδεση της μηχανής εσωτερικής καύσης
Βαλβίδα ελέγχου συμπλέκτη ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας
Μετατόπιση ισχύος με απογείωση ισχύος SAE B.
Μόνιμη ηλεκτρομαγνητική μηχανή (μέγιστη 35kW ή 47hp) με λειτουργία κινητήρα ή γεννήτριας

Κιβώτιο ταχυτήτων Marine Powershift με εύκαμπτο σύνδεσμο RBD
Ηλεκτρικός επιλογέας με ενσωματωμένο σύστημα Soft-Shift

Το υβριδικό σύστημα παρέχει τη δυνατότητα να πλεύσετε με κανονική ταχύτητα πλεύσης με έναν παραδοσιακό κινητήρα ντίζελ, και ταυτοχρονα επιτρέπει να πλεύσετε σε προστατευόμενες περιοχές με μηδενικές εκπομπές και στα λιμάνια ή μαρίνες με τη λειτουργια του ηλεκτροκινητήρα, όπου η σιωπή και η μείωση της ρύπανσης είναι κατι που ζητειται και θα εκτιμηθεί. Κατά τη διάρκεια της ναυσιπλοΐας, η σιωπηλή πρόωση βελτιώνει την απόλαυση του τοπίου χωρις να είναι απαραίτητο να κρατηθεί ο θερμικος κινητήρας σε λειτουργία .

Η υβριδική πλοήγηση σας παρέχει διαφορετικές χρήσεις: στον ηλεκτρικό χρήση, μπορείτε να πλεύσετε σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς εκπομπές, ενώ στην πλοήγηση με λειτουργία του κινητήρα ντίζελ, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε πλήρως την ισχύ της μηχανής εσωτερικής καύσης και μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε ή όχι να εισαγάγετε τη λειτουργία επαναφόρτισης της μπαταρίας απλά πιέζοντας ένα κουμπί στον πίνακα ελέγχου. Η επιλογή Booster, προσθέτει ισχύ από τον ηλεκτρικό κινητήρα στην έξοδο του κινητήρα καύσης και όχι μόνο όταν είναι σε πλήρη ισχύ αλλά και σε ενδιάμεση κατάσταση, όπου είναι εφικτό να αξιοποιηθεί καλύτερα η ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα Diesel κατά τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα για μικρές επιταχύνσεις ή αλλαγές στην ταχύτητα.

Το HTM700 προσφέρει τις εισόδους και τις εξόδους σύνδεσης κουδουνιού SAE4, όπου η μέγιστη ροπή εισόδου (Tkn) είναι 560 Nm (414 lb-ft) και η μέγιστη ισχύς εισόδου είναι 145 kW (187 hp) με μέγιστη ταχύτητα 3000 σ.α.λ. και συνολικό βάρος 221 kg (487 lb).

Το HTM700 μπορεί να εγκατασταθεί σε καινούργια σκάφη ή να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε βάρκες στο νερό. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έχετε ένα σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον σκάφος χωρίς να χρειάζεται να το αντικαταστήσετε. Επιπλέον, αυτός ο τύπος λύσης ταιριάζει όταν η άνεση είναι το ζητούμενο, αλλά δεν απαιτούνται υψηλές ταχύτητες, όπως στα σκάφη αναψυχής μη εκτοπίσματος ή ημιπλαναρίσματος, τα σκάφη μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, τα τουριστικά ποταμόπλοια, τα καραβάκια, τα αλιευτικά σκάφη και τα σκάφη διάσωσης. Η λύση αυτή θα καταστεί όλο και πιο αναγκαία ώστε να μπορείτε να πλεύσετε σε προστατευόμενα ύδατα ή να πλοηγηθείτε, εξασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία του περιβάλλοντος.

Το σύστημα είναι τόσο συμπαγές, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλαπλές εφαρμογές και να τοποθετηθεί με διάφορους τρόπους. Είναι τόσο ευέλικτο που καθιστά το σκάφος μοναδικό στο είδος του, εξασφαλίζοντας σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου τουλάχιστον 15% κατά την πλοήγηση σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς να προκαλεί ακουστική και ατμοσφαιρική ρύπανση.

Το σύστημα διαχείρισης MPCB είναι μια συσκευή που αναπτύχθηκε από την TRANSFLUID, τόσο στην κατασκευή της, όσο και στο λογισμικό, ικανή να διαχειριστεί τις διάφορες λειτουργίες (τρόποι λειτουργίας) του υβριδικού συστήματος: Diesel, Electric, Booster και Generation, καθώς και την ενσωμάτωση των πληροφοριών άλλων εξαρτημάτων και  την συνολική εποπτεία του διαγνωστικού συστήματος.

DISPLAY BARCA IT 1024x563