EPS: Ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Χάρη στις αναλογίες μείωσης του RANGERMATIC, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη βέλτιστη αναλογία σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας, χρησιμοποιώντας πλήρως τα χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα.
Η όπισθεν 2 ταχυτήτων, είναι επίσης διαθέσιμη στο RANGERMATIC, προστατεύοντας τα εξαρτήματα από τις στιγμιαίες αυξήσεις του ρεύματος.
Η προσθήκη του DROP BOX DP280 τοποθετημένου στην έξοδο του συστήματος EPS παρέχει πρόσθετες σχέσεις μετάδοσης και βελτιστοποιεί τις επιδόσεις του ηλεκτροκινητήρα. Επιτρέπει επίσης τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με τετρακίνηση, επιτυγχάνοντας απολύτως ταυτόσημους τρόπους χρήσης και οδήγησης του συστήματος EPS, με εκείνους ενός οχήματος με κινητήρα καύσης.
Η παρουσία μπαταριών, απαραίτητη για την τροφοδοσία της ηλεκτρικής μηχανής, επιτρέπει την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση και την πέδηση (Kinetic Energy Recovery System) αποθηκεύοντας ενέργεια που διαφορετικά θα χανόταν, αυξάνοντας την αυτονομία του οχήματος.
TIER G
Ο κινητήρας Tier G μπορεί να αγοραστεί ως αυτόνομο εξάρτημα ή ακόμα καλύτερα να αγοραστεί με το πλήρες σετ εξαρτημάτων (μονάδα διαχείρισης με οθόνη, μπαταρία, μετατροπέα, ηλεκτρικό κουτί, πεντάλ, καλώδια CANbus κλπ.) εφαρμόζοντας την λύση plug & play ώστε να επανασχεδιάσει ένα υπάρχον όχημα και να δημιουργήσει ένα νέο. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες και μια πρόταση για το νέο σας σύστημα προώθησης. Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική πρόωση, το Tier G ενσωματώνει την γκάμα ηλεκτρικών κινητήρων Transfluid που χρησιμοποιούνται για υβριδικές λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα να φτάσει έως και 200kW ηλεκτρικής ισχύος με την εγκατάσταση δύο κινητήρων στις υβριδικές μονάδες της σειράς HM.
ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ:
-υψηλή απόδοση = εξοικονόμηση ενέργειας
-μεγαλύτερος χρόνος λειτουργίας της μπαταρίας = περισσότερο εύρος km χαμηλότερο κόστος
-χωρίς κραδασμούς + πολύ χαμηλό θόρυβο + μηδενικές εκπομπές = φιλικοί προς το περιβάλλον και ευχάριστοι στη χρήση
-συμπαγές μέγεθος και υψηλός λόγος ισχύος / βάρους
-πολύ ευέλικτο προφίλ ροπής: διαφορετικά οχήματα ενδέχεται να χρειάζονται διαφορετική καμπύλη ροπής
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
-Συνεχής ισχύς 100kW (134hp) και μέγιστη ισχύς 130kW (174hp)
-Τεχνολογία μόνιμων μαγνητών: απόδοση 97%
-Τροφοδοσία: Μπαταρία 384 Vdc ή δίκτυο 400 Vac
-Έξοδος SAE 4-10 (SAE J617-620) με δυναμολήπτη SAE B
-Υγρή ψύξη (γλυκόλη ή νερό)
– Ενδείξεις θερμοκρασίας και πίεσης
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:
Βιομηχανικοί δρόμοι, οχήματα εκτός δρόμου, κ.λπ.