Ηλεκτρικός κινητήρας – Ηλεκτρική γεννήτρια

Η TRANSFLUID κατασκευάζει τριφασικές, μόνιμου μαγνήτη, σύγχρονες ηλεκτρικές μηχανές (PMSM Permanent Magnet Synchronous Machine) με αερόψυξη φυσικής μεταφοράς για τις υβριδικές μονάδες της.

Η ηλεκτρική μηχανή PMSM ελέγχεται από έναν ελεγκτή κινητήρα (Frequency Drive) που επιτρέπει στην ηλεκτρική μηχανή να λειτουργεί τόσο ως κινητήρας όσο και ως γεννήτρια. Η ενσωμάτωση της σειράς ηλεκτροκινητήρων με τους ελεγκτές επιτρέπει τη συμπαγή εγκατάσταση του συστήματος και καθιστά τη διαχείριση εύκολη και αποτελεσματική σε κάθε φάση λειτουργίας.

Τα δομικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών μηχανών είναι βελτιστοποιημένα για ειδική χρήση σε υβριδικά συστήματα έως 3000 rpm. Το σύστημα ψύχεται με συμβατική ψύξη αέρα, καθιστώντας εύκολη την εγκατάσταση επί του οχήματος και επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε την ισχύ σταδιακά για όλο το φάσμα των περιστροφών του. Η καμπύλη ροπής που χαρακτηρίζει αυτούς τους τύπους κινητήρων σε χαμηλή ταχύτητα μπορεί να είναι τριπλάσια της ονομαστικής ονομαστικής τιμής, κάτι που μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για την εκκίνηση του οχήματος. Στο εύρος των μεσαίων στροφών, έως περίπου τις 1500 σ.α.λ., η παραδοθείσα ροπή μπορεί να είναι διπλάσια από την ονομαστική τιμή για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Σε θαλάσσιες εφαρμογές, αυτό είναι πολύ χρήσιμο για ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας σκάφους.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ TIER G ΓΙΑ ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ

Ο κινητήρας Tier G μπορεί να αγοραστεί ως αυτόνομο εξάρτημα ή ακόμα καλύτερα μπορεί να αγοραστεί με το πλήρες σετ αξεσουάρ (μονάδα διαχείρισης με οθόνη, μπαταρία, μετατροπέα, ηλεκτρικό κουτί, πεντάλ, καλώδια CANbus κ.λπ.) καθιστώντας τον μια λύση plug&play να επανασχεδιάσουν ένα υπάρχον όχημα, σκάφος και σκάφος ή να συλλάβουν ένα νέο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες και μια πρόταση για το νέο σας σύστημα πρόωσης.
Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική πρόωση, το Tier G ενσωματώνει τη γκάμα των ηλεκτροκινητήρων Transfluid που χρησιμοποιούνται για υβριδικές λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα να φτάσετε έως και τα 200 kW ηλεκτρικής ισχύος με την εγκατάσταση δύο κινητήρων στις υβριδικές μονάδες της σειράς HM.

PERMANENT MAGNET ELECTRIC THRUSTER: ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

– υψηλή απόδοση = εξοικονόμηση ενέργειας
– μεγαλύτερος χρόνος λειτουργίας μπαταρίας = μεγαλύτερη αυτονομία χιλιομέτρων
– χαμηλότερο κόστος
– χωρίς κραδασμούς + πολύ χαμηλό θόρυβο + μηδενικές εκπομπές = φιλικό προς το περιβάλλον και ευχάριστο στη χρήση
– συμπαγές μέγεθος και υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους
– πολύ ευέλικτο προφίλ ροπής: διαφορετικά οχήματα μπορεί να απαιτούν διαφορετική καμπύλη ροπής

PERMANENT MAGNET ELECTRIC THRUSTER: ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Συνεχής ισχύς 100kW (134hp) και μέγιστη ισχύς 130kW (174hp)
Τεχνολογία μόνιμου μαγνήτη: απόδοση 97%.
Τροφοδοσία: Μπαταρία 384 Vdc ή δίκτυο 400 Vac
Έξοδος SAE 4-10 (SAE J617-620) με απογείωση ισχύος SAE B
Υγρή ψύξη (γλυκόλη ή νερό) – Ενδείξεις θερμοκρασίας και πίεσης

PERMANENT MAGNET ELECTRIC THRUSTER: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Βιομηχανική κίνηση, οχήματα εκτός δρόμου, ΓΣΕ κ.λπ
Ναυτική κύρια πρόωση
Ναυτική βοηθητική πρόωση