tf hybrid x pilot boat 768x576

Το πρώτο μεγάλο ρωσικό έργο με υβριδική πρόωση

Το πρώτο ρωσικό υβριδικό πλοίο προμηθειών ξεκίνησε με το όνομα του “Anatoly Klimov”. Η μονάδα, η οποία θα έχει σύντομα κα ιαδελφό σκάφος στο έργο ST23WIM-N, ανατέθηκε από την FSUE “Rosmorport” για λειτουργία στο λιμάνι του Vanino.

Η Transfluid είναι υπερήφανη που αποτελεί μέρος αυτού του απαιτητικού έργου, μαζί με τον ρωσικό διανομέα της Marine Technics MT-Group, έχοντας παράσχει το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα για τον Anatoly Klimov. Τα προηγμένα συστήματα πρόωσης είχαν αναπτυχθεί για να αντιμετωπίσουν τις πολλαπλές συνθήκες λειτουργίας του σκάφους σε έναν βελτιστοποιημένο κύκλο λειτουργίας. μεταξύ των στόχων του πλοίου υπάρχουν: τα μέλη του πληρώματος και η παράδοση των οικογενειών, η παρακολούθηση του περιβάλλοντος, ο έλεγχος των θαλάσσιων λωρίδων, η πιλοτική βάρκα και οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης.

Οι κύριοι τρόποι λειτουργίας είναι η θερμική (Diesel), η οποία βοηθά το πλοίο να φτάσει στη μέγιστη ταχύτητα και την κρουαζιέρα μεγάλου βεληνεκούς, και η Ηλεκτρική (Electric), όταν το σκάφος θα ταξιδεύει με ταχύτητα πλεύσης μέχρι 7kts . Οι πρόσθετοι τρόποι είναι το Booster, η οποία συνδυάζει την ισχύ του πετρελαιοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα για επιπλέον ώθηση όταν χρειάζεται, και η Regeneration, όταν τα ηλεκτρικά μηχανήματα λειτουργούν ως γεννήτριες για γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας 56,7kWh.

Το σκάφος είναι 25,5m LOA, 6,6m BOA για περίπου 90 τόνους μετατόπιση. Η κύρια πρόωση θα εξασφαλιστεί από δύο κινητήρες ντίζελ MAN V6, που παράγουν 600hp σε 2.100rpm. Για κάθε γραμμή άξονα, το υβριδικό σύστημα αποτελείται από τη μονάδα HM3350 της Transfluid, με δύο σύγχρονους ηλεκτρικούς κινητήρες των 75kW με μόνιμο μαγνήτη που κινούνται σε 3.000rpm που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 288V.

Ως πρώτος υβριδικός προωστικός μηχανισμός εγκατεστημένος στη Ρωσική Ομοσπονδία σύμφωνα με τον κανονισμό κλάσης ICE3, πραγματοποιήθηκε μια σημαντική εργασία μαζί με τους επιθεωρητές του Ρωσικού Ναυτικού Μητρώου Ναυτιλίας (RMRS) για την περίπτωση της πρώτης μελέτης, και η τεχνολογία Transfluid, και οι διάφορες πιστοποιήσεις που έχουν αποκτηθεί στην Ευρώπη, αποδεικνύονται πλέον σύμφωνες και με τους κανονισμούς RMRS.

tf hybrid x pilot boat 768x576